Another policeman was killed in Corona

Another policeman was killed in Corona

Spread the love
Own reporter,prothomkantho: Another policeman died in the deadly corona. The policeman’s name is Saiful Alam (41). He was working in the traffic department of Dhaka Metropolitan Police (DMP).

He died at the Rajarbagh Police Hospital in the capital on Tuesday (July 21st) morning. This information was given in a press release from the public relations branch of DMP.

He died at Rajarbagh Central Police Hospital at 8am on Tuesday. His village home is in Mahanpara village of Panchagarh Sadar upazila. He is survived by his parents, wife and two daughters.

DMP Deputy Commissioner of Police (DC) said. Walid Hossain said, Saiful Alam was known to everyone as very brave, humble and good-natured in his career. His untimely demise is an irreparable loss for the Bangladesh Police and his family. We are deeply saddened by the death of this policeman. At the same time, I extend my condolences to his family.

He added that the burial of Saiful Alam would be completed under the management of the police and in the presence of senior officials as per the religious provisions.

নিজস্ব প্রতিবেদক,প্রথমকণ্ঠ:

প্রাণঘাতী করোনায় মৃত্যু হয়েছে আরও এক পুলিশ সদস্যের। ওই পুলিশ সদস্যের নাম সায়ফুল আলম (৪১)। তিনি ঢাকা মহানগর পুলিশের (ডিএমপি) ট্রাফিক বিভাগে কর্মরত ছিলেন।

মঙ্গলবার (২১ জুলাই) সকালে রাজধানীর রাজারবাগ পুলিশ হাসপাতালে চিকিৎসাধীন অবস্থায় মৃত্যুবরণ করেন তিনি। ডিএমপির জনসংযোগ শাখা থেকে এক সংবাদ বিজ্ঞপ্তিতে এ তথ্য জানানো হয়।

এতে বলা হয়, মঙ্গলবার সকাল ৭টায় তিনি রাজারবাগ কেন্দ্রীয় পুলিশ হাসপাতালে মারা যান। তার গ্রামের বাড়ি পঞ্চগড় সদর উপজেলার মাহানপাড়া গ্রামে। বাবা-মা, স্ত্রী ও দুই কন্যাসন্তান রেখে গেছেন তিনি।

ডিএমপির উপ-পুলিশ কমিশনার (ডিসি) মো. ওয়ালিদ হোসেন বলেন, সায়ফুল আলম কর্মজীবনে অত্যন্ত সাহসী, বিনয়ী ও সদালাপী হিসেবে সবার কাছে পরিচিত ছিলেন। তার এই অকাল প্রয়াণ বাংলাদেশ পুলিশ এবং তার পরিবারের জন্য এক অপূরণীয় ক্ষতি। আমরা এই পুলিশ সদস্যের মৃত্যুতে গভীর শোক ও দুঃখ প্রকাশ করছি। একইসঙ্গে তার পরিবারের প্রতি সমবেদনা জানাচ্ছি।

তিনি আরো বলেন, পুলিশের ব্যবস্থাপনায় এবং ঊর্ধ্বতন কর্মকর্তাদের উপস্থিতিতে ধর্মীয় বিধান অনুযায়ী সায়ফুল আলমের দাফন সম্পন্ন করা হবে।

সংবাদটি শেয়ার করতে এখানে ক্লিক করুন




All rights reserved © Prothom Kantho
Design BY Code For Host, Inc